Dag 3

14 mei 2018 - Bruchsal, Duitsland

Vandaag vertrokken uit Worms. De route is 91 km met eindbestemming Bruchsal. De route gaat eerst kilometers lang over de dijken en bospaden  langs de Rijn. Echt geweldige route. Alleen maar over fietspaden en nauwelijks over autowegen. De eerste 45 km zitten er op en het is tijd voor de lunch. Vervolgens aan het tweede deel begonnen. De routebeschrijving  is af en toe moeilijk te volgen met als gevolg dat ik uiteindelijk 10 km meer fiets dan noodzakelijk. Na prachtige boswegen en een kaarsrecht fietspad van 10 km dwars door een bos kom ik aan in Bruchsal. Bij hotel Kuno kom ik precies op tijd aan. Een heftig onweer barst los. Na de gebruikelijk rituelen: wassen, alles achter de laders, douchen is het tijd voor het Tagesmenu vergezeld van een Weizen.  Er blijkt een mannenkoor te repeteren in het hotel. Nadat mijn voorstel om mee te zingen vriendelijk wordt afgewezen besluit ik naar mijn kamer te gaan. De kastelein steekt mij nog een hart onder de riem. Die lassen niemandem zu. Ik antwoord daarop: dann stirbt das Chor vonselber aus.

1. Dianne:
    14 mei 2018
    Ben trots op je!! Doe het je niet na.
    Lekker genieten en drink maar een dikke Weizen. Heppie verdiend!
    En trouwens... ga je thuis nou ook de was doen?
  2. Wies:
    14 mei 2018
    Vast wel hij wordt er goed in..Hopen dat de zon eens doorbreekt daar.Nou Pat succes maar weer morgen. We denken aan je.Knuffel.
  3. Rochère:
    14 mei 2018
    Top man, schiet mooi op!
  4. Irene:
    15 mei 2018
    Die Männer vom Chor die kennen deine Talente nicht.
    Blödmännner 😂
    Maak er een mooi dag van vandaag 🚴‍♀️
  5. Eric:
    15 mei 2018
    Rochere kan zijn borst natmaken😁
  6. Truus:
    15 mei 2018
    Knap hoor ! En gewassen , wat je allemaal al niet kunt dat weten ze nog niet al je talenten is het nu mooier dan gisteren of regent het nog hopelijk niet hè nu zet hem weer op op naar de 100 dikke 💋💋👍👍
  7. Henk van Dijk:
    15 mei 2018
    Ik zag nog 3% accupower. Mooi op tijd! Zet hem weer op vandaag.