Dag 2

13 mei 2018 - Worms, Duitsland

De eerste echte rit en wat voor een. Het begon in de stromende regen. 41 km lang door de regen gefietst langs de loreley, Kaub tot aan Rudesheim. Hier geluncht en het pontje over de Rijn genomen. Op het pontje stond een fietster die op weg was naar Koblenz. Ze had de hele ochtend zon gehad en in elke plaats een wijnfeest.  Ondanks dit bericht toch maar de oorspronkelijke route vervolgd naar Nierstein. Nog 50 km te gaan naar deze plaats aan de Rijn. De route ging van de Rijn af en door het heuvelachtige gebied. Dat heb ik geweten. Via zandweggetjes tussen de druivenranken een aantal  toppen bestegen.  Inmiddels was de zon gaan schijnen dus het luie zweet kwam goed los.  Om half vijf bereikte ik Nierstein. Hier terrasje gepakt en vervolgens besluit genomen om nog 26 km verder te fietsen naar Worms. Om half zeven bereikte ik Worms. Hier een pensionnetje gezocht.

1. Henk van Dijk:
    13 mei 2018
    Je bent lekker opgeschoten ondanks de regen in het begin. Super! Dat gaat wel goed komen.
  2. Chantal:
    13 mei 2018
    Patrick, ondanks de vele regen en de heuvels zover gekomen. Petje ...petje af.
  3. Truus:
    14 mei 2018
    Knap je komt er wel ondanks de regen en zandpaden toch gered veel fietsplezier vandaag .
  4. Wies:
    14 mei 2018
    Hoop voor je dat het vandaag droog is. Wel heeeel knap zo ver in de regen. Petje af..Heel veel plezier vandaag..x
  5. Christel Bauhuis:
    14 mei 2018
    Veel plezier en zet 'm op!
  6. Irene:
    14 mei 2018
    Dat was een pittige tocht maar wel met plezier aangezien je nog een stuk verder bent gegaan. Topper ✌🏻
  7. Elco:
    14 mei 2018
    Ha Patrick, top dat je het doel van de dag gehaald hebt.
  8. Henk-Jan:
    17 mei 2018
    Op het weer gaat het best lekker zo te horen. Top, succes
    Gr Henk-Jan