Dag 23

4 juni 2018 - Rome, Italië

De finale etappe vandaag met eindbestemming het sint Pietersplein in Rome. Het overnachtingsadres adres verlieten we vroeg omdat de rit naar Rome toch 80 km lang was. We wisten dat het geen gemakkelijke route zou worden. Op het kaartje zagen de hoogtemeters er redelijk gemakkelijk uit maar in werkelijkheid was het tot aan Rome heuvel Op en heuvel af. De eerste kilometers gingen door boomkwekerijeN (hazelnoot). Vervolgens liep de route door glooiend landbouwgebied. het wegdek op de route was weer bar slecht. Tussendoor in een leuk plaatsje gestopt waar net een processie begon. Vervolgens het laatste stuk naar Rome gefietst. In Rome liep de route over het fietspad langs de Tiber tot bijna in het oude centrum. Uiteraard zijn we rechtstreeks naar het sint Pietersplein gefietst. Gehaald!  In totaal 1850 km gefietst in 23 dagen waarvan 1 rustdag. Het was een prachtige ervaring en heb ontzettend genoten van de reis.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Het was ontzettend leuk om ze onderweg te lezen. Verder dank aan Dianne dat ik dit kon doen. Dikke kus en tot morgen.

1. Bert:
    4 juni 2018
    Hallo Patrick, Petje af hoor. Wat een prestatie. Ik ga je blog missen.
  2. Henk van Dijk:
    4 juni 2018
    Geweldige prestatie en dat met maar 1 rustdag. Ik zal je dagelijkse reisverslag gaan missen. Op naar de familie en vrienden, daar ben je nu vast wel aan toe. We zien elkaar binnenkort.
  3. Irene:
    4 juni 2018
    🎉 superprestatie, gefeliciteerd 😘 en fijn dat Je er zo van genoten hebt. Tot gauw hopelijk vol met verhalen want ik ga het dagelijkse verslag wel missen
  4. Wies:
    4 juni 2018
    Geweldig Patrick !! En nu weer wennen aan het dagelijkse leven..Ha Ha.We zijn benieuwd naar je verhalen..Tot morgen !!!
  5. Tom:
    4 juni 2018
    Petje af & een hele diepe buiging Patrick, binnenkort met de kerels maar een vakantieborrel doen en live verslag doen van je trip.
    Nogmaals TOP
    Groeten Tom
  6. Danielle Varenbrink:
    4 juni 2018
    Super gedaan!! Respect zwagertje!!!
  7. Eddie:
    4 juni 2018
    Knap gedaan!!! Hoop dat je veel inspiratie opgedaan hebt. Ook wel weer fijn dat je weer thuiskomt. Ze zullen je gemist hebben. Welkom thuis!!!
  8. Truus:
    4 juni 2018
    Wat een prestatie 1850 k. M. En een dag pauze knap van jou en alle verhalen wie er nog komen wij zijn blij dat wij je Woensdag of Donderdag terugzien maar ik mis je blog nog wel dikke 💋💋
  9. John-Paul:
    4 juni 2018
    Gefeliciteerd man, knappe prestatie!
    Je kunt nu met een gerust hard thuiskomen.
    (Het voetbal seizoen is voorbij😉)
    We spreken elkaar gauw.
    Grt John-Paul
  10. Sten:
    4 juni 2018
    Geweldig pap kom nu maar weer snel thuis 👍
  11. Elco:
    4 juni 2018
    Ha Patrick, petje af voor deze prestatie van formaat. Respect . Voor jou geldt echt veni vidi, fietsie. Geniet er nog lang van. 🏆🍾
  12. Christel Bauhuis:
    5 juni 2018
    Top gedaan, hoop dat je hebt genoten zoveel astmakan, en dan nu time to come home!
  13. Eric:
    5 juni 2018
    Ik kom morgen op de fiets😁
    Benieuwd naar de verhalen die niet in het verslag konden
    Knap gedaan👍
  14. Bert. De Haas:
    Hoi Patrick,
    Slechte tot geen internetverbinding in China.
    Weinig van je blog gezien tot vandaag. Respect hoor!!
    Binnenkort weer een keertje koffiedrinken en ervaringen uitwisselen?

Groeten
    Bert dr Haad
  15. Henriëtte:
    7 juni 2018
    Knappe prestatie, alle respect, met deze ervaring kun je de draad weer oppakken en de toekomst vol goede moed weer aangaan.
  16. Steven:
    18 juni 2018
    leuke verslagjes
    en je bent een geweldige ervaring rijker: mooi doan!