Dag 19

1 juni 2018 - Siena, Italië

Vandaag rustig opgestaan en ontbijten met Mario. Erg spraakzaam was hij niet. Hij was geen ochtendmens vertelde hij. Na alles ingepakt te hebben en de fiets weer klaar voor vertrek te hebben gemaakt vertrok ik richting Siena. Het was geen grote afstand maar werd wel gewaarschuwd door Mario dat het wel een erg hilly traject zou worden. En dat werd het inderdaad. De route had behoorlijke beklimmingingen en dito afdalingen. Maar de benen waren goed en ondanks de steile beklimmingen reed ik rond het middaguur Siena binnen. Op een terrasje koffie gedronken en een cabin op de camping in Siena geboekt. Intussen was het flink gaan regenen. Toen het niet meer zo hard regende richting de camping gefietst. Dat was geen prettig ritje tussen het drukke verkeer rondom Siena. De Italianen geven je geen cm ruimte en door de regen was het tevens glad geworden. Op de camping aangekomen snel gedoucht en samen met Rob die ook inmiddels op de camping was gearriveerd met de bus naar Siena gegaan. Wat een prachtig stadje was dit ook weer. In het centrum een van de mooiste pleinen ter wereld. We hadden s’ avonds afgesproken met een stel uit Nijmegen. Zij waren ook met de fiets onderweg naar Rome. Het werd een gezellige avond. De bus teruggepakt naar de camping. Dit was nog wel een avontuur gezien de buschauffeur nogal haast leek te hebben. De dag op de camping afgesloten met een biertje op de camping.

1. Truus:
    1 juni 2018
    Ik was al bang: dacht hoor niets van Patrick dat ben je al helemaal gewend maar gelukkig hij is er weer wel gezellig dat je Rob weer getroffen heb en nog een stel Hoe meer zielen hoe meer vreugd ik ben ook blij dat je volgende week thuiskomt nog een paar rukjes en dan kun je weer in je eigen bed slapen fijn hè ! Dikke 💋💋
  2. Wies:
    De Kastelijn vondt zijn wijn te lekker denk ik. Je kunt zo de Tour de France er achter aan doen..Genoeg getraind. Fijn dat je gauw weer thuis komt. ..En dan gaan wij...Heb er zin in. Dikke knuffel..