Dag 14

25 mei 2018 - San Possidonio, Italië

Vannacht voor het eerst gekampeerd. Het tentje stond strak aan het Gardameer. Dat was pas wakker worden met een prachtig uitzicht( zie foto). Gisteravond gegeten in leuk Restaurantje met Rob uit Sittard.  Rob had nog een gouden tip voor alleengaande kampeerders; vraag rond etenstijd aan een ouder echtpaar of je je telefoon mag opladen. In de meeste gevallen wordt je dan ook uitgenodigd voor het eten.😂

vanochtend om half negen vertrokken, Rob was inmiddels al  vertrokken.  Na 10 km kon ik de route weer oppakken. Die ging door heuvelachtig landschap en prachtige gehuchtjes. Na twee uur door fietsen maar even terrasje gepakt voor water en cappuccino. Ik zit nog maar net en wie komt daar aan fietsen? Je raad het al dat was Rob. Samen verder gefietst over de Po- vlakte. Op het stadje Mantova na was deze route erg saai. Na 95 km gefietst te hebben gestopt om een overnachtingsadres te zoeken. Tevens hier de spannende ontknoping van de Giro bekeken. Na twee uur konden we nog steeds geen overnachtingsadres krijgen.  Daar waren we al voor gewaarschuwd in het boekje. In 2014 is in dit gebied een aardbeving geweest en overnachtingsadressen zijn hier dun bezaaid. Toen maar hotel geboekt 23 km verderop. Dus dik uur nog op de fiets naar het hotel toe. In totaal 118 km gefietst vandaag bij temperatuur van dik 32 graden.  Vanavond in het hotel gegeten en paar biertjes gedronken om het vochtverlies van deze dag te compenseren.     Morgen vroeg op pad om het warme weer een beetje voor te zijn.

1. Herman Varenbrink:
    26 mei 2018
    Dat is een behoorlijke inspanning voor deze dag ,als je zo door gaat ben je snel over .
  2. Irene:
    26 mei 2018
    Het gaat voorspoedig, leuk dat je gezelschap hebt. Veel plezier vandaag
  3. Bert:
    26 mei 2018
    Inderdaad, de po vlakte is vlak. Mantova is een leuk stadje. Kom daar wel eens voor mijn werk. Richting Bologna zijn zijn plaatjes als Cento leuk en natuurlijk bologna zelf. Veel plezier vandaag.
  4. Wilco:
    26 mei 2018
    Hey topper!! Succes voor de laatste loodjes
  5. Wies:
    26 mei 2018
    Wat leuk dat je gezelschap hebt. Je gaat wel als een speer ! Zet hem weer op vandaag. SUCCES !!
  6. Truus:
    26 mei 2018
    Ha topper wat fijn dat je zo snel gaat hoeveel k.m. Moet je nog je fietst aardig doortrappen knap dat je die gebruikt nu fiets nog een eind vandaag .tot vanavond je reactie
  7. Sanne:
    26 mei 2018
    Goed bezig hoor, prachtige omgeving. Geniet ervan tussen het harde trappen door!
  8. Henk van Dijk:
    26 mei 2018
    Prachtig uitzicht op de Gardameer! En geen regen meer... Groeten aan Rob ;)