Dag 13

24 mei 2018 - Desenzano del Garda, Italië

Zo na een rustdag om 9 uur weggefietst vanaf Clusane. De route begon goed. Even rustig infietsen was er niet bij. Het eerste uur was stevig klimmen op uiteraard de bekende slechte fietspaden in Italië. Gelukkig was de bewegwijzering prima voor elkaar. Dat zou later anders worden. Na een uur had ik nog maar 13 km gefietst en die dag stond 70 km op het programma. Na dat uur werd de bewegwijzering erg verwarrend. Toen maar de plaatsnaamborden gevolgd. Na een paar km komt iemand naast mij fietsen en vraagt: Nederlander? Ja klopt zeg ik. Waar ga je heen? wordt mij gevraagd.  Vandaag Gardameer maar einddoel is Rome. Oh ik ook. We fietsen samen verder en komen na een paar km  Brescia binnenfietsen. Ook dit weer een prachtige stad. Het ene plein nog mooier dan het andere plein. We pakken een  terrasje en klagen allebei over de slechte routebeschrijving in het boekje. De andere fietser is Rob uit Sittard en we besluiten samen verder te fietsen naar het Gardameer. Na nog een paar keer verkeerd gefietst te zijn komen we na 70 km in Desenzano aan. Hier een camping gezocht en de tent voor de eerste keer opgezet. Strak aan het water. Het weer is geweldig en s’avonds bij restaurant in de buurt van de camping heerlijk gegeten. Eindelijk het Dolce Vita in Italië.

1. Dianne:
    24 mei 2018
    Ik ben benieuwd of je kunt liggen op dat matje... ik ga over je dromen hahaha.. slaap lekker!
  2. Truus:
    25 mei 2018
    O dat is nog mooi dat je nog de mogelijkheid in om van alles te winnen jij doet ilekker gewoon zo heb je alles hier denk bij je ik ben nu weer beter gelukkig dat heeft lang geduurd maar ik steek er helemaallvan op fijn van die kan niet tot morgen vrijdag
  3. Wies:
    25 mei 2018
    En ?? Goed geslapen ? Wel fit genoeg om de strijd weer aan tegaan ? Gelukkig is het droog. Succes !!
  4. Irene:
    25 mei 2018
    Mooie plaatjes weer, volop genieten zo te zien. Het afzien op de Italiaanse fietspaden wordt wel beloond.
  5. Elco:
    25 mei 2018
    T is nu zeker. Drenthe heeft officieel de wolf en Twente de klimgeit.ga zo door.
    Fantastisch dat je kan blijven genieten. Succes met navigeren en tot het volgende verslag. Ciao, va bene.
  6. Christel Bauhuis:
    Genieten!